ZAJĘCIA FITNESS

Nasze zajęcia Fitness

BPU

Ćwiczenia mające charakter wzmacniająco - kształtujący. Na treningach wraca się szczególną uwagę na partie mięśniowe brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia polepszają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała oraz likwidują zbędną tkankę tłuszczową.
BPU to praca przy użyciu gum, taśm i małych hantli. Wymagania kondycyjne i sprawnościowe są niewielkie i dla każdego możliwe do spełnienia. Polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanej choreografii, czy bardzo intensywnego tempa zajęć.

DEEP WORK

Nowy rodzaj treningu funkcjonalnego od niedawna popularny także w Polsce. Zajęcia bazują na filozofii Yin i Yang, płynnie łącząc trening ciała oraz ducha. Naprzemienne fazy napięcia i rozluźnienia mięśni oraz ćwiczenia oddechowe tworzą niepowtarzalną okazję do treningu całego ciała. 
Początek zajęć to spokojna i łatwa rozgrzewka, na którą składają się płynne sekwencje ruchów rozgrzewających mięśnie i stawy. Część główna wymaga coraz szybszego powtarzania dynamicznych kombinacji ćwiczeń. Gdy dochodzisz do momentu, kiedy myślisz, że jesteś już zbyt zmęczona/y na cokolwiek, okazuje się, że możesz pójść dalej, niż Ci się wydawało. 
Chcesz poczuć głęboką pracę mięśni? Lubisz pracę z oddechem? Wolisz zajęcia bez choreografii? Potrzebujesz relaksu? Te zajęcia są dla Ciebie.

CROSS TRENING

Trening siłowo-kondycyjny, który wykonywany jest na wysokiej intensywności w formie ciągle zmienianego treningu obwodowego z wykorzystaniem ruchów funkcjonalnych. Przeznaczony zarówno dla amatorów jak i wyczynowych sportowców - każdy dobiera intensywność ćwiczeń w zależności od swojego poziomu wytrenowania.
W tym rodzaju treningu ćwiczenia wykonuje się jedno po drugim bez czasu na przerwę. Każde ćwiczenie polega na wykonaniu ruchu funkcjonalnego, czyli takiego, który ma przełożenie na nasze codzienne życie (np. chodzenie, wstawanie, wchodzenie po schodach, dźwiganie toreb, podnoszenie ciężkich przedmiotów z podłogi, czy nawet zabawa z dzieckiem). 
Trening ten pozwala rozwijać wszystkie cechy motoryczne naszego ciała takie jak: siłę, wytrzymałość, gibkość, koordynację, równowagę itp. W treningu wykorzystywana jest masa własnego ciała oraz różnego rodzaju przyrządy, takie jak drążki, TRX, obciążniki kulowe, wałki, piłki lekarskie oraz wiele innych.
Jest to z pewnością mocny i wyczerpujący trening, jednak zmęczenie mija, a satysfakcja pozostaje na długo. 

PŁASKI BRZUCH

30-to minutowe grupowe zajęcia odbywające się na sali fitness, nastawione na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening ten gwarantuje zmniejszenie obwodu talii, wysmuklenie oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha. Zajęcia o wysokiej intensywności, przeznaczone dla wszystkich, prowadzone są przy muzyce pod okiem instruktora, który efektywnie motywuje uczestników do ćwiczeń.
Zajęcia dla wszystkich.

TABATA

Trening interwałowy o bardzo wysokiej intensywności przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu. Pomimo tego, ze TABATA powstała z myślą o sportowcach mogą ją trenować także osoby, które nigdy wcześniej nie rozwijały swojej aktywności fizycznej. Po prostej, krótkiej rozgrzewce choreograficznej rozpoczyna się część zasadnicza: wysiłek 20 do 30 sekund z przerwami po 5-10 sekund. Sekwencje ćwiczeń powtarzane są 8 razy. Podstawą treningu są ćwiczenia kardio, które angażują jak najwięcej partii mięśniowych. Cel zajęć: poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej. TABATA nie bez powodu jest nazywana również treningiem metabolicznym, ponieważ bardzo skutecznie przyczynia się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. 
Zajęcia dla wszystkich.

TBC

Ćwiczenia kształtujące całe ciało; trening wzmacniający i wysiłek aerobowy w jednym przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję i wytrzymałość.

TRENING FUNKCJONALNY

Celem treningu funkcjonalnego jest wszechstronne wzmocnienie ciała bez mocnego rozbudowywania mięśni. Trening angażuje jednocześnie różne partie mięśni i opiera się na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień, ale robi się je w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Efekty ćwiczeń funkcjonalnych to przede wszystkim wzmocniona i harmonijnie rozwinięta sylwetka, większa koordynacja i stabilność postawy.
Zajęcia dla wszystkich.

TRENING OBWODOWY

Jest to połączenie treningu siłowego i kardio. Polega na wykonywaniu rozmaitych ćwiczeń na kolejnych stacjach ułożonych w kształt obwodu. Każda stacja to ćwiczenie na inną partię mięśni. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości. Czas przeznaczony na ćwiczenia na stacji jest z góry ustalony. Po pokonaniu każdej stacji odbywa się krótka przerwa (ale nie tak długa, by tętno spadło do wartości spoczynkowych) lub też seria ćwiczeń kardio (np. podskoki, pajace, podbiegi itp.)
Dużymi zaletami treningu obwodowego są jego różnorodność oraz możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb uczestników. Zajęcia angażują wszystkie większe grupy mięśniowe a dzięki częstym zmianom ćwiczeń trening nie jest nudny.
Zajęcia dla wszystkich.

ZUMBA

Przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę i sprawią, że będziesz się świetnie bawić od pierwszych zajęć. 
Zajęcia dla wszystkich.

JOGA z elementami dynamicznymi

Asztanga Joga, znana też jako asztanga winjasa joga czy power joga jest systemem pozycji, które są praktykowane w seriach, koncentrując się na oddechu (oddechu udżai), ruchu ciała (winjasa), punktach koncentracji wzroku (driszti) i bandach (wewnętrzne zaciski). Wykonywanie wszystkich tych elementów razem jest praktyką Asztangi Jogi. Asany (pozycje w jodze) oczyszczają, wzmacniają i uelastyczniają ciało. Stały oddech: wdechy i wydechy oczyszcza system nerwowy. Asztangę charakteryzuje płynność ruchów. Na zajęciach asztangi można poznać również techniki relaksacyjne i oddechowe.

RADY DLA ĆWICZĄCYCH JOGĘ:

  • Ćwiczenia można wykonywać dopiero 2 godziny po posiłku.
  • Podczas ćwiczeń niezwykle istotne jest właściwe oddychanie - staraj się oddychać miarowo i głęboko - zawsze nosem.
  • Ćwicz w wywietrzonej sali.
  • Praktykuj jogę boso na macie antypoślizgowej.
  • Zadbaj o to, by w otoczeniu panował spokój, wyłącz telefon.
  • W każdej z pozycji powinieneś wytrzymać co najmniej minutę. Jeśli jednak poczujesz ból, przerwij natychmiast ćwiczenie.

STRETCHING

Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na napinaniu i rozluźnianiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawia ukrwienie układu motorycznego i powoduje jego rozruszanie.
Zajęcia dla wszystkich.

PILATES

Rewelacyjny system ćwiczeń, dzięki którym Twoje ciało stanie się silne i elastyczne, sylwetka zyska elegancję, a Twój kręgosłup znakomitą ochronę przed przeciążeniami i dolegliwościami.
Jest to technika uznawana za najbezpieczniejszą i bardzo efektywną, głównie dzięki budowaniu "siły środka" - wzmacnianiu mięśni okołokręgosłupowych i ustawieniu optymalnej linii kręgosłupa.
Pilates to również trening mentalny, poprawa kondycji psychofizycznej, poznanie i świadomość własnego ciała, skuteczne odstresowanie się i przede wszystkim satysfakcja z wysiłku! 
Dzięki tym zajęciom zyskasz prawidłowe nawyki ruchowe, poprawisz postawę ciała oraz będziesz efektywniej i bezpieczniej korzystać z innych aktywności! 
Zajęcia dla wszystkich.

STEP

Zajęcia z wykorzystaniem specjalnego podestu – stepu. Wykonywane choreografie wpływają na poprawę pamięci ruchowej oraz koordynacji, a intensywna praca całego ciała (a głównie dolnych partii) wpływa na ogólny wzrost wydolności.

TURBO SPALANIE

Intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia kardio (wzmacnia układ sercowo-naczyniowy i redukuje tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę), do których można zastosować przybory. Trening często interwałowy! Zajęcia przeznaczone dla osób zaawansowanych o dużej wytrzymałości fizycznej.

JUMPING FROG

ćwiczenia na trampolinach, podczas których można spalić nawet do 800 kcal! Są wyjątkowo bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, a dodatkowo zachowanie odpowiedniego tętna pomaga w szybkim pozbywaniu się tzw. oponki. Jednak ćwiczenia te to nie tylko skakanie na trampolinie. Dbamy o rozwój całego ciała, więc na zajęciach są też ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, rozciągające, a każda sesja kończy się chwilą czynnego relaksu.

POWER PUMP

zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, prowadzone z użyciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu.

FIT PUPA

 Zajęcia wzmacniające i kształtujące mięśnie pośladków. Dzięki nim osiągniesz efekt ujędrnienia oraz podniesienia pośladków. Ćwiczenia przeznaczone dla każdego.

 

Nasze zajęcia Fitness